Vliv nařízení ohledně COVID-19 na servisní služby - Gorenje
Pondělí, 16. březen 2020

Vliv nařízení ohledně COVID-19 na servisní služby

Vážení zákazníci,   

dovolujeme si Vás informovat o aktuální situaci související s bezpečnostním opatřením vyhlášeným vládou ČR, jejímž cílem je zabránění šíření koronaviru (COVID-19).  

V této souvislosti je naší prioritou především ochrana zdraví. Vyhlášení vlády ČR úzce souvisí s širokou škálou činností a v rámci naší společnosti se toto týká především reklamačního procesu výrobků Gorenje, zejména pak osobního kontaktu mezi technikem autorizovaného servisu a zákazníkem. S ohledem na striktní dodržování nařízení jsme s účinností od 16. 3. 2020 (00:00 h) nuceni tímto pozastavit příjem a řešení reklamací do doby ukončení tohoto nouzového stavu, do 1. 4. 2020 (6:00h). 

Avšak vzhledem k výjimkám z usnesení vlády ČR jsme připraveni řešit reklamace výrobků ovlivňujících životně důležitý chod domácností. V těchto případech si vás zároveň dovolujeme vyzvat, aby byly dodržovány zásady ochrany zdraví vyplývající z těchto opatření. Stejně tak se samozřejmě i naši servisní technici těmito nařízeními a doporučeními budou řídit. 

V pohotovosti bude i nadále naše bezplatná linka 800 105 505, která je Vám plně k dispozici a na které se Vám pokusíme maximálně pomoci s Vašimi dotazy. Na případné otázky související s reklamačním procesem s ohledem na tuto výjimečnou situaci budou naši operátoři připraveni reagovat. Velmi Vás tímto prosíme o trpělivost při společném řešení této výjimečné situace.     

Děkujeme za pochopení. 
společnost Gorenje spol. s.r.o.