Asistenční linka 800 105 505

Na Asistenční lince vám naší odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech v době od 8,00 do 16,00 hod. rychle a profesionálně vyřešit záruční, případně pozáruční, opravy výrobků Gorenje.

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku opravy je nezbytné mít při sobě tyto údaje:
1) Sériové číslo ( SER.N. )
2) Artiklové číslo ( ART.N. )
3) Model  ( MOD.N. )
4) Prodejní doklad s přesným datem zakoupení

Vzor záručních listů Gorenje a Mora

Vzor výrobního štítku (provedení se může lišit podle typu výrobku)

Výrobní štítek s modelem a výrobním číslem naleznete na uvedených místech podle typu výrobků

Sporáky po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Varné panely na spodním krytu desky
Vestavné el. trouby po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Mikrovlnné trouby na zadním krytu trouby
Odsavače par uvnitř na plášti po sejmutí tukového (kovového) filtru
Mini kuchyně v prostoru pod dřezem
Chladničky, mrazničky a jejich kombinace ve spodní části vnitřního prostoru vlevo na stěně chladničky nebo v mrazničky
Mrazničky truhlicové na zadní straně truhly
Pračky a sušičky po otevření dveří na čelní stěně
Myčky po otevření dveří na pravém boku dveří
Malé domácí spotřebiče (grily, roboty, mlýnky,….) na zadní či spodní straně výrobku
Ohřívače vody objem 5-15 a 30-150 litrů na spodní části mezi přívodnímy trubkami
Vaše Informace, dotazy a připomínky ke kvalitě servisní sítě rádi uvítáme i písemnou formou na adrese servis@gorenje.cz.