Gorenje na veletrhu designu v Miláně - Gorenje
Pátek, 16. duben 2010

Gorenje na veletrhu designu v Miláně

Gorenje na veletrhu designu v Miláně

Exkluzivní expozice výrobků návrháře Ora Ïta

Světová premiéra prototypu kolekce Gorenje Ora Ïto Carbon

Také letos se Gorenje představuje na Milánském týdnu designu, ve dnech 14.-19. dubna. Tentokrát prezentuje prototyp kolekce slavného francouzského designéra Ora-Ïto ve společnosti významných světových značek. Jde o premiéru kreací v elegantní černé, na které se dále podílejí světové značky jako Steiner, Guerlain, Christofle, Altro-Supergrif, Stepevi, Laguiole i Gorenje.

Světovou premiéru tady absolvuje také prototyp nové kolekce Gorenje Ora Ïto Carbon, následnice dvou úspěšných předchozích ucelených řad domácích spotřebičů v černém a bílém provedení.Tentokrát jde o kombinaci černého skla s originálními madly z karbonových vláken, které přinášejí kolekci punc výjimečnosti. Unikátní kolekci tvoří kombinovaná chladnička, indukční varná deska, multifunkční trouba s technologií DirectTouch a digestoř. 

Rozsáhlá výstava prezentující Ora-Ïtovu multidisciplinární spolupráci se světovými značkami je v rámci Milánského týdne designu umístěna v prostoru Magna Pars, na věhlasné Via Tortona v centru Milána.

Ora Ïto

Ora Ïto se ocitl ve středu pozornosti mezinárodní veřejnosti už je svých 20-i, kdy na sebe upozornil neexistujícími produkty, které navrhl a troufale  označil logy známých světových značek jako je Nike, Vuitton, Bic, Apple… Současně vytvářel odpovídající fingované reklamy na každý výrobek. Přestože žádný z nich ve skutečnosti neexistoval, Ora-Ïto je  běžně publikoval a díky internetu obletěla kolekce fiktivních výrobků svět. Fikce se stala skutečností a virtuální produkty zaznamenaly první úspěch.
Velké značky považovaly tento experiment za originální i vtipný a přijaly Ora Ïtovo původně „pirátské umění“.

Ora-Ïto označuje svůj styl jako Simplexity, tj. spojení jednoduchosti a komplexnosti (simplicity a complexity). Jeho pojetí jsou odvážná a vymykají se zavedeným normám. Za své návrhy získal mnoho mezinárodních ocenění.

Více na www.ora-ito.com

Gorenje s ambiciózními vizemi

Značka Gorenje má své stabilní postavení v 70 zemích světa, kde patří k předním hráčům na trhu domácích spotřebičů. Se svými inovativními, technologicky i designově dokonalými a k životnímu prostředí přátelskými spotřebiči zvyšuje běžné standardy a vzbuzuje pozornost zákazníků. Gorenje usiluje stát se nejpokrokovějším, na design orientovaným výrobcem vybavení domácností na světě. Gorenje vzbuzuje nadšení. Už 60 let.

Více na www.gorenje.cz