Gorenje pomáhá propagaci skoků na lyžích - Gorenje
Středa, 12. březen 2014

Gorenje pomáhá propagaci skoků na lyžích

Gorenje mimořádně rozšířilo sortiment produktů o nový typ: skokan na lyžích, model: vítěz!  Ovšem stalo se tak pouze za účelem natáčení půlminutového spotu s názvem Air Force Slovinsko II, který s humornou nadsázkou sleduje, jak se na automatizovaných montážních linkách v závodu Gorenje ve Velenje namísto chladniček a myček během chvíle zrodí reprezentanti ve skocích na lyžích, budoucí vítězové. Vše začíná lisováním lyží, lakováním, následuje výroba bot pomocí 3D tiskárny, pak přijdou na řadu lyžařské helmy, do kterých jsou laserem vyryty loga gorenje, a pak už je na řadě postupné sestavení samotných závodníků a závěrečné zabalení do transportních krabic. Místo doručení: Planica, Světový pohár ve skocích na lyžích, 20. března 2014. Natáčelo se před novoročním Turné čtyř můstků, 18. prosince 2013. V hlavních rolích vydařeného klipu se představili hlavní trenér Goran Janus, závodníci Robert Kranjec, Peter Prevc, Jurij Tepes, Jaka Hvala a Eva Logar a jako kompars zaměstnanci Gorenje .

Gorenje, generální sponzor slovinského národního týmu v severském lyžování, tímto nevšedním způsobem podporuje skoky na lyžích. Klip Air Force Slovinsko II měl slavnostní premiéru 13. ledna 2014 na tiskové konferenci slovinského lyžařského svazu v Lublani a nyní je ke zhlédnutí na:

http://www.youtube.com/watch?v=yt39SkSiJfc&feature=youtu.be

Kontakty

Oficiální stránky GORENJE: www.gorenje.cz

Mediální servis:
2media.cz, s.r.o., Pařížská 13, Praha 1, www.2media.cz
http://www.facebook.com/2media.cz