Prestižní Superbrands Award 2014 pro značku KUCHYNĚ gorenje - Gorenje
Sobota, 1. únor 2014

Prestižní Superbrands Award 2014 pro značku KUCHYNĚ gorenje

Prestižní Superbrands Award 2014 pro značku KUCHYNĚ gorenje
Značce KUCHYNĚ gorenje se dostalo mimořádného uznání – z rozhodnutí spotřebitelů a odborné poroty získala cenu Superbrands Award 2014. KUCHYNĚ gorenje tak oficiálně vstoupily do elitního klubu nejvýznamnějších značek České republiky. Superbrands Award 2014 je pro KUCHYNĚ gorenje cenným důkazem kvality, silného povědomí o značce, její loajalitě a také pozitivní zpětnou vazbou. Po celý rok navíc mohou KUCHYNĚ gorenje používat oficiální pečeť Superbrands.
 
Superbrands je nejuznávanější nezávislou autoritou na světě v oblasti hodnocení obchodních značek, která si za téměř 20 let existence vybudovala značné renomé a prestiž.  Mezinárodní program Superbrands vznikl ve Velké Británii s cílem uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady hodné následování pro ty, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Hodnocení a nominace značek probíhá ve všech zúčastněných zemích (téměř 90 zemí) na základě předem daných identických kritérií, jako je známost, budování brandu, preference, inovace či prestiž.

V České republice systém výběru značek probíhá v několika etapách. Nejdříve je z cca jednoho milionu registrovaných obchodních značek vyčleněno padesát tisíc nejrespektovanějších jmen. Následnou filtrací společností Bisnode, poskytovatele obchodních informací, se do užšího výběru dostanou dva tisíce značek. S tímto seznamem výzkumná agentura GfK Czech provede celostátní průzkum mezi spotřebiteli zjišťující povědomí o vybraných značkách. Na základě známosti, preference a obliby je stanoveno pořadí semifinalistů. Finální rozhodnutí je na nejvyšším odborném orgánu programu Superbrands, kterým je Brand Council – odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. U nás jsou členy Brand Council Jan Binar z McCann, Zdeněk Lokaj z Hill+Knowlton Strategies, Veselin Vačkov ze společnosti MAFRA, Jan Wiesner z Hospodářské komory ČR, Václav Sochor z Marketing and Media a další experti např. z výzkumných agentur GfK, Millward Brown či Bisnode. Mezi značky oceněné respektovanou pečetí Superbrands v ČR patří také Ahmad Tea, Allianz, Eta, Národní divadlo Praha, Villeroy & Boch, Yves Rocher, Kofola, Vodafone a další.

 
DOKONALÉ SPOJENÍ. KUCHYNĚ gorenje. Kuchyně a spotřebiče jedné značky. Moderní design, vysoká funkčnost a nekonečná praktická řešení.
Více informací na http://www.gorenjekuchyne.cz/

Kontakty

Oficiální stránky GORENJE: www.gorenje.cz

Mediální servis:
2media.cz, s.r.o., Pařížská 13, Praha 1, www.2media.cz
http://www.facebook.com/2media.cz