Unikátní prodejní koncept KUCHYNĚ gorenje nominován za Českou republiku do prestižní soutěže Euro Shop Retail Design Award 2012 - Gorenje
Čtvrtek, 20. září 2012

Unikátní prodejní koncept KUCHYNĚ gorenje nominován za Českou republiku do prestižní soutěže Euro Shop Retail Design Award 2012

Unikátní prodejní koncept KUCHYNĚ gorenje nominován za Českou republiku do prestižní soutěže Euro Shop Retail Design Award 2012

Novátorský koncept obchodu KUCHYNĚ gorenje v Interiérovém centru SOHO v Brně-Modřicích je jedním ze šesti projektů, které za Českou republiku aspirují na postup do užšího výběru kandidátů na zisk respektovaného ocenění Euro Shop Retail Design Award 2012.  

Do exkluzivní skupiny přihlášených projektů se prodejna navržená Ing. arch. Šimonem Brnadem z pražského PH6 Atelieru a otevřená 15. února letošního roku dostala především díky pozoruhodným prodejním inovacím a prezentacím výrobků. Nová koncepce přináší zákazníkovi vizi celkové realizace designu kuchyně, technických řešení a zároveň nabízí perfektní kombinace kuchyňského nábytku (KUCHYNĚ Gorenje) a domácích spotřebičů (Gorenje +, Gorenje). To vše na ploše 202 m2. Díky jednoduchému systému barevných navigačních prvků na podlaze, každý zákazník snadno najde konkrétní kuchyni nebo designové domácí spotřebiče navržené pro Gorenje světovými designéry, jako je například Ora-ïto, Karim Rashid nebo studio Pininfarina. Výsledkem je moderní kuchyňské studio originálním způsobem prezentující design, vysokou kvalitu, nadčasovost portfolia společnosti Gorenje a kompletní nabídku zákaznických služeb. Tento prodejní koncept KUCHYNĚ gorenje je použit pouze v České republice, v síti studií KUCHYNĚ gorenje v dalších evropských zemích nemá obdoby.

Soutěž Euro Shop Retail Design Award vyhlašuje každoročně německé EHI ve spolupráci s National Retail Federation USA jako soutěž o nejlepší prodejní koncepty světa. Kritérii výběru jsou, podle informací členky dvacetičlenné odborné poroty paní Blanky Bukovské, vedle vydařeného designu také komplexní koncept obchodu s jasným sortimentním vymezením a myšlenka jednoznačného oslovení cílové skupiny. Dále se klade důraz na zřetelně rozpoznatelnou korporátní identitu, unikátnost a originálnost pojetí celého konceptu. Výsledky letošního ročníku budou vyhlášeny v lednu 2013 v New York City.

Euro Shop Retail Design Award je jedinečnou příležitostí propagovat český design ve světě a tak je velmi příjemné, že se právě prodejní koncept KUCHYNĚ Gorenje s vizemi českého návrháře dostal mezi nominované!