Newsletter 09/2015
Pokud se zpráva nezobrazí, otevřít v prohlížeči. Gorenje
Marketing and Product Newsletter 09/2015
Marketingové info Gorenje
Gorenje představilo na veletrhu IFA 2015 novou kolekci od Philippa Starcka a novou identitu značky

Nejnovější řada kuchyňských spotřebičů Gorenje by Starck nabízí vzhledově osvěžující linie a je výsledkem zkušeností a tvůrčí síly jednoho z největších moderních designérů, jež úspěšně využil všechny možnosti moderních technologií uspokojující potřeby a přání uživatelů. Trouba, varná deska, digestoř a lednice vstupují na trh s prestižní kombinací nerezové oceli a vysoce reflexního skla. Atraktivní vzhled přístrojů koresponduje s prostředím, které se odráží na jejich povrchu a vypráví tak příběh života uživatele.

Nová identita značky, prezentující se šedou, bílou a zelenkavou barvou pod claimem “Gorenje Life Simplified” pak naslouchá uživatelům a sleduje jejich přání.

K další představené novince dále patří kolekce Infinity s nadčasovým klasickým designem a spotřebičích v odstínech slonoviny nebo ebenu s detaily z mědi a speciálně navrženými rukojeťmi a tlačítky s nádech nostalgie.
V neposlední řadě byly prezentovány další klíčové linie značky, jako jsou vestavěné kuchyňské spotřebiče, Retro a IonGeneration chladničky či SensoCare generace praček a sušiček. 

Úspěšně jsme zakončili akci COOL dárek

V rámci kampaně, která prezentovala funkce IoN Air a AdaptTech se nejprodávanějším modelem stala chladnička NRK 6192 TX v Čechách, na Slovensku pak RK 6192 LW. Nejoblíbenějším dárkem zdarma k zakoupené chladničce byla v Čechách i na Slovensku sada nádobí.

Image kampaň gorenje v duchu designu a jedinečnosti každého z nás

Gorenje spouští 15.9. novou online image kampaň, v níž se prezentuje jako výrobce spotřebičů, pyšnící se jedinečným designem vytvořeným ve spolupráci se světovými návrháři jako jsou Ora-ito, Karim Rashid nebo nyní nově Phelippe Starck. K tomu napomáhají nové image spoty prezentující novou designovou kolekci gorenje by Starck. Nové spotřebiče od Starcka zachycují jedinečnost života každého jednotlivce. Jsou to příběhy každého z nás, naše vášně a naše svoboda.

Podpora vestavby gorenje aneb máme pro vás řešení vánočních dárků

Od 1.10. startuje nová promoční akce na podporu vestavných spotřebičů gorenje.
V případě, že si zákazník zakoupí troubu a desku, získá k tomu zdarma některý z malých bílých spotřebičů, dle vlastního výběru ze stanovené nabídky. Pokud si zakoupí ještě 3. vestavný spotřebič, získá ještě navíc poukázku na nákup v Kauflandu v hodnotě 1.000 Kč pro prvních 500 zákazníků v Čechách, respektive kupon v hodnotě 40 EUR pro prvních 300 zákazníků na Slovensku. Promo akce bude podpořena silnou on-line kampaní, dále spotovou kampaní v rádiu Evropa 2 a Frekvence 1, soutěžemi v Ranní show na Evropě 2. Dále pak v tisku, ale také v partnerské síti a síti partnerských kuchyňských studiích. Více informací bude k dispozici na www.gorenje.cz od 1.10. 

Designblok – přijďte se podívat na Starcka!

Letos se gorenje již tradičně zúčastní největší designové události v České republice v rámci DESIGNBLOKU, který se uskuteční od 22.-27.10. v Průmyslovém paláci na pražském Výstavišti.

Gorenje slavnostně představí poprvé v České republice produkty z nové designové kolekce gorenje by Starck, která se doposud prezentovala pouze v rámci veletrhu IFA v Berlíně. Buďte mezi prvními a přijďte se podívat na vlastní oči na nejvyšší design v podání světového designera Philippa Starcka a spotřebičů, jejich jednoduchý a funkční design doslova odráží vaše pocity a životní styl.

Energetické štítky už i na ohřívače vody

Dnem 26. 9. 2015 vstupuje v platnost povinnost označovat energetickými štítky ohřívače vody, zásobníky teplé vody a sestavy složené z ohřívače vody a solárního panelu.

Produktové info gorenje
Nové designová řada spotřebičů gorenje by Starck

Trouba, varná deska, digestoř a lednice z nové designové kolekce gorenje by Starck vstoupí na český a slovenský trh již v prvním kvartálu roku 2016! “V současné době připravujeme obchodní strategii a exkluzivní prodejní kanály pro tyto výrobky, které však budou cenově přijatelné ”,uvedl obchodní ředitel Zdeněk Štětina. 

Retro chladničky již mají také ION generation

Novinkou letošního podzimu jsou Retro chladničky, které jsou nově vybaveny funkcí IonAir a AdaptTech, tímto se zařadili dispozicemi mezi nejnovější produkty v chlazení v rámci běžných produktů gorenje. 

Produktové info MORA
Nové trouby MORA s novým programátorem

Nové vestavné trouby MORA nabízí spolehlivý výkon, jednoduché dotykové ovládání, moderní design a nyní navíc možnost uživatelského naprogramování Touch Control a osmi přednastavených programů. Nové funkce si uživatelé nyní vyzkouší u modelů trub VT 569 MX a VT 568 BC.

Nové indukční desky MORA se slider ovládáním

Indukční desky MORA nabízejí bezpečný a rychlý způsob vaření - 90% účinnost ohřevu na indukční zóně s minimálními tepelnými ztrátami! Nové indukční varné desky VDIS 642 FF (černá barva) a VDIS 642 FFW (bílá barva) jsou navíc vybaveny posuvným ovládáním SLIDER. Namísto klasické ovládací jednotky s mnohdy komplikovanou manipulací nyní stačí jen lehce posouvat prstem po skle a nepřehlédnutelná světelná signalizace okamžitě ukáže zvolený výkon, který se dá kdykoliv, velmi rychle změnit. Speciální funkce SPRINT na dvou varných zónách se postará o rychlé zvýšení výkonu až na 3,7 kW, což oceníte především při vaření ve větších nádobách, které už nebude tak zdlouhavé. Nechybí ukazatel zbytkového tepla, dětská bezpečnostní pojistka a další praktické funkce. Vestavné spotřebiče MORA vynikají promyšleným designem, technickou dokonalostí, maximálním ohledem na životní prostředí, logickým a snadným ovládáním a dostupnou cenou. Zákazníky oceňovanou výhodou je také 100% servis po celé České republice.

Marketingové info KUCHYNĚ Gorenje
Gorenje na FOODPARADE 2015

V letošním roce se stala společnost Gorenje poprvé partnerem 5. ročníku prestižního festivalu jídla a pití Foodparade, pořádané společností ChefParade. Akce milovníků jídla se uskutečnila 5. a 6. září v Trojském zámečku. Společnost Gorenje představila více jak 10.000 návštěvníkům vestavné spotřebiče nové generace vaření, které mohli vyzkoušet přímo na místě spolu se svými dětmi při školičce vaření, při níž se upeklo v troubách gorenje vice jak 150 kusů pizz a několik bochníků domácího chleba. Mimo jiné se na stánku také prezentovala značka KUCHYNĚ gorenje s novým portfoliem moderních, rustikální či klasických kuchyní. Návštěvníci mohli přímo na místě získat slevu 15% na spotřebiče či 28% slevu na kuchyňský nábytek. Prezentaci společnosti potvrdil svým kuchařským umem manželský pár Meti a Primo Škerjancovi, kteří předvedli praktičnost a funkčnost vestavných spotřebičů v rámci cooking show pořádané v Konírně Trojského zámečku.

Vyhodnocení soutěže o 100tis na vaši novou kuchyň

Soutěž, v níž bylo možné získat slevu 100.000 Kč na novou kuchyň byla ukončena na začátku července. Výherce slevy pan Petr Skala tak získal zpětnou slevu na svou již zakoupenou kuchyň. Gratulujeme také prodejci DM Partners, který tuto kuchyni prodal. 

Dny Marianne

Již tradičně jsme se zapojili do oblíbené zákaznické akce “Dny Marianne”, kdy může zákazník získat v kuchyňských studiích slevu 25% na kuchyňský nábytek, respektive 28% s Lady Kartou.

Akce je podpořena on-line kampaní a POS na prodejnách.

Nákupy s Ona Dnes

Letos poprvé se se značkou KUCHYNĚ gorenje zapojíme do další kupónkové akce “Nákupy s OnaDnes”, která osloví prostřednictvím mediální kampaně a distribucí tištěných a on-line kuponů až 1,1 mio zákazníků. Akce se uskuteční 19.-25.10. a bude podpořena on-line kampaní a POS na prodejnách.

Produktové novinky v kuchyních

Výrobce Arosa Mobilia uvádí do prodeje nové skříně se skrytými zásuvkami a kontejnery.

Odhlásit www.gorenje.cz Facebookwww.youtube.com/channel/UCHiB6uLjfUXnPiApU30ddtw