Newsletter 06/2015
Pokud se zpráva nezobrazí, otevřít v prohlížeči. Gorenje
Marketing and Product Newsletter 06/2015

Vážení obchodní partneři a kolegové,
zasíláme vám červnové vydání newsletteru s novinkami o značkách gorenje a MORA.

Přeji příjemný den

S pozdravem
Veronika Vlášková
Marketing Manager

Marketingové info Gorenje
Akce „Cool dárek" v plném proudu

Úspěšná kampaň COOL DÁREK trvá až do poloviny srpna nebo do vyprodání zásob. Přináší zákazníkům možnost vybrat si k zakoupené lednici s funkcí Ion Air nebo Adapt Tech jeden z malých domácích spotřebičů gorenje ZDARMA. Akce odstartovala 1. června 2015 a lze ji využít do 15. srpna 2015 nebo do vyprodání zásob.

Více informací zde.

Retro chladnička v Connect co-workingu

Spolupráce s kreativním centrem Connect Co-working pokračuje. Chladnička Gorenje Retro Collection si našla minulý měsíc svůj nový domov v prostorách co-workingového centra Connect v bývalé Cvernovka v Bratislavě. Svým příznivcům ji blíže představili i na svém blogu.

Více informací zde.

Gorenje partnerem E.ON Energy Globe Award ČR

Značka gorenje je synonymem technologické dokonalosti a moderního designu s důrazem na ochranu životního prostředí. V souladu s vizí společnosti je gorenje i letos partnerem soutěže E.ON Energy Globe Award ČR, která oceňuje projekty a inovativní nápady v oblasti životního prostředí a úspory energií. Gorenje věnuje vítězem vestavné multifunkční trouby BigSpace o objemu 75 la 67 l. Ohleduplnost k přírodě je pro značku gorenje jednou z hlavních priorit, což se projevuje například v důrazu na úsporný provoz spotřebičů.

Více informací zde.

Produktové info Gorenje
Čerstvé ovoce a zelenina během celého léta

Mezi hlavní přednosti kombinovaných chladniček NRK 6192 MX v nerezovém provedení a RK 6192 LW v bílé barvě patří i revoluční technologie IonAir. Ta simuluje přírodní proces ionizace, díky kterému budou ovoce a zelenina, i po pár dnech v chladničce, jako čerstvé. Technologie IonAir zničí uvnitř chladničky maximální množství škodlivých bakterií a mikroorganismů. Stejně si poradí i se zápachem a silným aroma některých potravin. Výsledkem je udržování vhodného mikroklimatu pro jídlo a zachování jeho přirozených hodnot, chutě a barvy. Navíc se na jejich koupi vztahuje akce COOL dárek, která trvá do 15. srpna 2015.

Více informací zde.

Marketingové info Mora
Oslava 190. narozenin značky MORA

MORA už 190 let přináší komfort do každodenního života domácností. V současnosti se kdekoli na světě každou minutu prodá výrobek značky MORA. V tomto roce bude vyroben již 16 miliontý sporák. Při příležitosti tohoto významného výročí se MOŘE rozhodla otevřít brány výrobního podniku v Hlubočkách v Mariánském Údolí. Dne 13. června se tak v areálu firmy MORA MORAVIA konal slavnostní den otevřených dveří. Návštěvníci si mohli prohlédnout výrobní halu s průvodním slovem od odborníků, zda originální výstavu s ukázkami bývalého výrobního sortimentu. Pro děti byl připraven zajímavý program a dospělí se mohli těšit na autogramiádu extraligových hokejistů "MORA" HC Olomouc v čele s Jiřím Dopitou - olympijským vítězem z Nagana (1998).

Více informací zde.

Produktové info Mora
Limitovaná edice sporáků MORA

U příležitosti 190. výročí představila značka MORA limitovanou edici sporáků: kombinovaný sporák KS 759 MWL nebo sklokeramický sporák CS 607 MWL. Jejich společným znakem je propojení tradičního designu s moderními funkcemi. Uživatelé ocení například komfortní zavírání dvířek nebo teleskopický výsuv, díky kterému je pečení snazší a bezpečnější. Oba modely mají objem elektrické trouby 48 la patří do energetické třídy A. Speciální edice sporáků je limitovaná na počet tisíc kusů z každého modelu.

Více informací zde.

Ostrůvkový odsavač par MORA OO 463 X

Ostrůvkový komínový odsavač par OO 463 X vyniká svým designem a také nabízí zajímavé funkce. Mezi ně patří například speciální funkce pro rychlé odsávání. Je vybaven čtyřbodovým LED osvětlením. Vnější povrch odsavače par je vhodné čistit jemným hadříkem pomocí běžných čisticích prostředků nebo speciálních přípravků k tomu určených.

Více informací zde.

Bílý komínový odsavač par MORA OV 685 GW

Odsavač par OV 685 GW vyniká svým designem a také nabízí zajímavé funkce. Mezi ně patří například dotykové ovládání Direct Touch, pomocí kterého snadno a rychle poznáte, kterou funkci chcete použít. Je vybaven kovovými filtry, díky kterým zachycuje všechnu mastnotu a pachy.

Více informací zde.

Marketingové info KUCHYNĚ Gorenje
Slavnostní odhalení designu Bořka Šípka v brněnském studiu SOHO

V brněnském studiu SOHO proběhla akce, při níž byl slavnostně odhalen nový design Bořka Šípka. Do této akce jsme se také zapojili a přichystali pro návštěvníky program. Na místě byly dvě hostesky, bohatý raut, slosovaní o SDA a spousty informací o spotřebičích i KUCHYNÍCH gorenje. Celá akce byla laděna v duchu designu ORA - ITO. Hostesky byly proškolené ohledně benefitů spotřebičů a o právě probíhajících akcích na studiu (100 000 Kč soutěž, 25% sleva) tak, aby návštěvníkům mohly podávat relevantní a užitečné informace. Těch bylo na akci kolem 200 a díky slosování o SDA bylo posbíráno množství kontaktů dalších potenciálních klientů. Zájem byl o kuchyně i o spotřebiče gorenje.

Hradec Králové - milá akce v kuchyňském studiu

V sobotu 20.6. jsme se potkali s našimi zákazníky ve studiu KUCHYNĚ gorenje v Hradci Králové. Kromě nich se akce účastnili i místní architekti a realitní makléři.